Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 10. juni 2010

Litt av kvart og opppdateringer

Blogg tar tid,det skal ta tid og det er moro å bruke tid på dette,men når tiden ikke strekker til,ja da blir det lite spennende og ikke så hyppige innlegg.
Dette tar seg opp iblandt heldigvis og jeg skal prøve være flinkere.
Denne uken har det vært mye med ungene,og når far i huset har vært døden nær av en meget sjelden og farlig forkjølelse så kan dere jo tenke dere at mor har stresset!
Noe facinerer meg med syke menn,og heldigvis er han flink til å syns synd på seg selv-i tilfelle jeg glemmer det;)
Heldigvis døde han ikke denne gang,og er i fullt vigør igjen,men man vet jo aldri;)

Min skjønne og fortryllende svigermor fylte 50 år i går og vi hadde en liten og uformell feiring.
Jeg fikk sydd en personlig veske til henne fra ungene,tre stjerner symboliserer de tre barnebarn og så står hennes navn inni.
Vesken er sydd av fantastiske Line fra bloggen http://linescountryliving.blogspot.com/
Hun har sydd veske til meg også(som jeg glemte ta med på mitt veske innlegg desverre).Min er en clutch i lin med demin stjerner på!
Hun er verd et besøk dere!!

1 kommentar:

  1. Det er godt han overlevde alså, det må jeg si. ;) Så søt veske svigermor fikk! Koselig med personlig gave.
    Klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!