Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 20. juni 2010

Så mye lyst...

å jeg bobler over av kreative ideer og påfunn,men det å få satt dem ut i live da,det er en annen ting!!
Så mye jeg har lyst på inne men vi har så lite vegger i huset,og der det er en vegg er det enten et tv,et skap eller kjøleskap!
Hele stuen nede er bare vinduer,untatt en halv tv vegg.kunne jo dratt ned flatskjermen til min kjære og gjort noe moro?
Kjøkken er jo også opptatt og ellers har vi lange smale ganger,og så rare konstruksjoner av plass mangel...
Hm,lest for mye blader i kveld tror jeg.Funnet så mye flotte malerier og kunst i det siste også som jeg ikke hadde hatt plass til!
Tror jeg skal prøøøøve la ideene ligge til høsten jeg,og konse litt om ute områdene.Vi har endeel igjen ute av stein legging,muring og planting.
Funnet noen flotte busker og syriner på plantemarked i dag.Og ikke visste jeg at der er så mye kule roser?Jeg har et flott rosebed med bare hvite roser,men har jammen lyst på både Karen Blixen,Heleane Lykkefund,Alkymisten,Rhapsody in blue,og det er kun pga stilige og elegante navn!Ja ingen kan akkurat kalle meg grønn fingret,men man lærer satdig noe nytt!

Vitra museum-litt mere veggplass her?


Ingen bilder i dag desverre,kamera ligger til batteri lading=)
Plutselig tilbake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!