Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 18. juli 2010

when you wish upon the stars...

Vi liker å ønske oss,og helst få også!
Skjønne fru Huseby og hennes blogg har en nydelig ønskeliste ute som jeg gjerne skulle innfridd,men enn så lenge så ønsker jeg litt jeg også...

                                 Lykke mors 7 vidunderlige ting
en overkommelig liste,men desverre litt nedprioritert for tiden.Men hva skulle vi gjort uten ønsker og drømmer dere?

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Takk for koselig hilsen hos meg.
    Fin ønskeliste du har der,jeg har MYYYE på min også...drømme drømme;)

    God sommer til deg.
    Christina

    SvarSlett
  2. Heisann!
    De trekkene kan du kjøpe løst, mener de koster 150 pr stk på Ikea. Men husk å vaske de før du farger de. Tok ikke hele flaska når jeg farget, ca 2/3 av flaska brukte jeg.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!