Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 8. oktober 2010

Eat Love Pray

De tre store i livet,mat,bønn og kjærlighet!
Essensielt og livsnærende alle tre.Denne gangen er det filmen jeg snakker om,og ganske livsnærende den også

Jeg er og har alltid vært en søkende sjel,og prøvd meg frem i jungel av åndelig nærvær og religiøse spørsmål.Det jeg har endt opp med,som den modne og reflekterte damen jeg er,er at å tro på seg selv og være tro mot seg selv er vel den ultimate religion!
Men selv jeg har vel mang en gang foldet hender og bedt om lykke og helse,for det er nok noe i oss som alltid søker støtte hos det ukjente.

Filmen byr på kjente og sterke aspekter ved tro og tillit,den gir en livslyst og ønske om nytelse av det gode i livet.
For min del litt for mye dveling ved fortid og sorg,men jeg er villig til å se bort i fra det da det gledelige er så mye større!

Jeg blir veldig engasjert av filmer og bøker som treffer meg,jeg får en medvind til å fortsette mine inneste ønsker og drømmer,som i dagen hverdag kanskje har blitt skuffet litt bort..
Filmen og boken anbefales,men ikkeminst oppfordrer jeg til indre ransakelse og mere "jeg tid".

Vi er så mye mere enn det vi leverer i hverdagen.


Masse åndelige og inspirerende klemmer en fredagskveld!!

1 kommentar:

  1. Så sant, så sant!
    Skal helt klart se filmen, men burde kanskje lest boka først... har hørt mye bra om begge!
    Ha ei super helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!