Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 7. oktober 2010

What to do what to do??


Denne gangen er det bytte til stor seng.
Etter storebror har vi spart på denne gamle skuvsengen som vi faktisk fikk av noe snille naboer en gang.Men lillemor har så lite rom og sengen er så ruvende at jeg bestemte meg for å selge sengen og kjøpe denne hvite fra IKEA!


 Nå er det da blitt sånn at hun som skulle kjøpe sengen ikke kunne alikevel og den ble stående en dag for lenge i gangen,slik at jeg ville male den og beholde den selv.IKEA sengen ble glemt og alt var greit,men så ringer en hyggelig dame og vil ha sengen nå.
HM...skal skal ikke selge den? 
Hva om den søte ikea sengen er utsolgt eller noe??

I NEED HELP AND ADVICE!!! 

5 kommentarer:

  1. Jeg tipper at du selger den og kjøper Ikea seng. :synsk:

    Kos og klem fra meg

    SvarSlett
  2. ååå., den sengen du vurderer å selge var nyydelig. Ser for meg den kan bli lekker i hvit. Hvis ikke du selger, og ombestemmer deg igjen, så er jeg klar for kjøp!!! Minsten hos oss skal også over i juniorseng nå straks... vi vurderer frem & tilbake åssen vi skal gjøre det. Men lander nok på at han kan flytte ut av sprinkelsenga snart, Klem

    SvarSlett
  3. Sånn seng har jeg akkurat kjøpt, så jeg ville beholdt den ;) men IKEA-senga hadde jeg tenkt å kjøpe til lillesnuppa vår, men så endte vi opp med å få min jenteseng nedover...
    Du får tenke litt mer på det! Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Har du forresten sett stars kolleksjonen til IKEA? Tror du vil like den ;)masse fint!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. hmmm, likte begge jeg...
    tenker at hun kanskje kan ha glede av ikea sengen lenger jeg da... siden den har en stil som passe både små og store jenter!

    lykke til i valget

    p.s så gøy at det var hos deg Love havnet!!!

    klem beate

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!