Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 26. juni 2011

Agurknytt...


Det skal bli mer spennende innlegg,I promise,men i dag må dere ta til takke med litt agurknytt!
Jeg vil bytte ut barstolene våre på kjøkkenet,om jeg får solgt de vi har...

Dette er litt hva jeg hadde sett for meg av nytt,hva syns dere?




Vil ha med litt rygg,syns de er bedre å sitte på da!
Syns jo tolixen er søt,men kan man bli litt mettet av den tro?
Den øverste er nok favoritten,og fargen er bare så lekker!

1 kommentar:

  1. Den øverste var superfin og hadde passet helt perfekt hos dere! ♥
    Dere er forresten hjertelig velkommen bort på litt bursdagsrester i morgen ettermiddag. I seks tida kanskje?

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!