Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 12. juni 2011

En helg i det sosiale tegn..

Vi har vært på hytte tur i Arendals skjærgård med gode venner og alt som hører til.
En idyllisk øy og vakker natur...
...et aldri så lite St.Hans bål ble plutselig fyrt opp litt før tiden også,hihi




 
Vi har også fått svømmebassenget her hjemme oppe og i drift for sesongen,
så nå planlegger ungene bade fest her hjemme!
Uken som kommer er det masse jobb og styr så jeg får legge beina høyt og nyyte den siste fridagen med mine skjønne rundt meg!

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelig kommentar ang. big size klokken vår :) Må bare spørre deg du, det skjerfet med amerikansk flagg på. Er det Jean Paul? Kjøpt i år? Har ikke klart å finne noe tilsvarende her i vestlandets hovedstad men var tøft synes jeg:)
    Heldige dere som har basseng. Håper sommertemperaturene kommer for fullt nå så dere får nyte det ordentlig. For øvrig synes jeg uteplassen du viser med litt new england inspirert maritim stil er helt vidunderlig. Og helt etter mitt hjerte:) Hilsen copycat ;)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!