Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 22. juni 2011

Lille katte pus..

Jeg har vært hos mamman min.
Lille kattepus hva gjorde du der?
Jeg stjal melk fra mamman min...

Vi har vært på leting en liten stund etter en abbysiner hannkatt til å få kattunger med(vår hannkatt er kastrert):
I mellom tiden har frøken Chantell klart å finne seg en ganske så lurvete kavaler på egen hånd...
Ikke nok med at han er en lurvete bakgårdkatt,han har da også  flere barn på samvittigheten her i gata!!
Vi ble ganske overgitte da vi skjønte hun skulle ha kattunger,
men nå som de er her er vi alle heelt forelsket og lykkelige!

De er nå 7 dager gamle og har just fått øyne. 
2 gutter og 1 jente,som har fått navnene Anubis,Farao og Nefertite.

Om noen skulle ønske seg en ut på sen sommeren,så gi lyd;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!