Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 2. oktober 2011

DIY-jeg også!

Nå skal det sies at jeg ikke kan\kunne strikke og satt på nattevakt og fulgte strikke videoer på utube,hihi!



 
Nytt stuebord har vi også fått i hus,samme modell som det forrige,bare i glass!
Meget fornøyd,men for det trente øye ser man det er liiitt for høyt syns jeg..
brum brum

 
Tenk at jeg har fått i gang strikkedilla,er såå fornøyd med meg selv altså!

Jeg har jo et slik prosjekt med megselv,at etter fyllte 30 skal jeg lære meg en ny ting hvert år...
Første året var det å lære seg å gå på ski,noe jeg fikset bra og har fått helt Marit Bjørgen dilla på!
Så var det å lære seg å gå på skøyter,noe ungene satt pris på.
Dette året er det da strikking,så får vi se åssen det går...

1 kommentar:

  1. Kjempefine ble de ♥
    Gøy og lære seg noen typer håndarbeid altså... jeg kan ike strikke og ikke hekle, det er noe jeg skal få til, youtube var lurt;))

    Klem line

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!