Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 11. oktober 2011

Kjøkkenbenk make over!

Da vi tegnet kjøkken sa de på kjøkkenbutikken at vi burde ha treverk istedet for stein,som vi ville ha.
Grunnen deres var at det ville bli så mørkt m sort kjøkken og sort plate.Vi tenkte som så at de vet vel best,men angrer veldig!

MIn kjære har sagt at jeg får spare til nye benker selv,så det kan jo ta sin tid,hehe
Er ikke best på sparing føler jeg...
 
Det er mye jobb med heltre og stadig pussing og olje.Denne gangen satt jeg dem inn med slik Whitewash Fra Kvik,og det ble stilig og litt "nytt".

Takk for tipset Hanne Mette 

1 kommentar:

  1. Kjekt med en liten make over av kjøkkenbenkene. Gjør liksom mye for helheten. Sparing er øhh..ikke akkurat min sterke side. Hadde det vært det hadde jeg nok vært nærmere målet enn det jeg er i dag. Men pytt, livet skal leves også :) Bytting av benkeplater står for tur her i huset også. Er jeg riktig flink så klarer jeg det før jul. Fortsatt fin uke til deg:)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!