Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 28. oktober 2011

Julegave...to soon or not to soon?




 Denne var en bare må ha gave jeg fant hos superskjønneste jentene på Kremmerhuset.
Jeg falt så for denne hyllen,som jeg ser for meg som et lite dukkehus kind of!

Planan var at denne kunne Roma ønske seg av bestemor og bebbe til jul,
men så sier damen i butikken at vi har bare 2 igjen...

Bestemor er ei av de kjappeste og tenk om det ble SOLGT UT!!
HIHI,da kan heller bestemor kjøpe noe annet;)



 Den kule globusen og ugle lampen er også fra Kremmerhuset.
Kaninen er Maileg og skoene Burberry


3 kommentarer:

  1. Åh, så sött!
    God helg till dig och dina. Kram Joy

    SvarSlett
  2. Den er kjempesøt!
    Tipper det blir stor stas ♥

    Ha en finfin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempesøt hylle :) Likte også globusen fra kremmerhuset. Greide aldri å bestemme meg for farge og gikk derfra uten å ha kjøpt. Men stilig er den så absolutt :) Fin arbeidsuke til deg :)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!