Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 19. oktober 2011

Høstens gleder!

 Høst er gleder og kos,i allefall for meg!
Man kan krype inn i pledd og mys klær,kose seg med litt nytt i hus og skap,og glede seg over dagene som går mot jul...

Deilig ull onepiece fra Kari Traa,en mer kroppsnær og feminin utgave av fjorårets favoritt!
Digger disse muluks fra Timberland,varme og lekre og så meg!
Skjønn uglelampe fra Kremmerhuset skal lyse opp hos lillemor på høst kveldene..
Endelig dobbelt sengesett fr aBy Nord!

Strikket tubeskjerf står høyt på DIY listen min i høst!
Disse lekre barstolene fra Tolix vil befinne seg på mitt kjøkken mulinens rundt juletider!Lykke!


En liten samling av mine høst gleder,noe er allerede i hus,andre ventes i spenning på levering!!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint;)
    Deilig med litt høstshopping altså!!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!