Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 1. mai 2010

Arbeiderenes fridag?Ikke hos Fam Lykke nei..

I dag har små og store kost seg ute i solen.Jeg har fått plantet litt Lavendel og stelt litt i rosebed og annet koselig pussel.Min kjære har satt opp gjerde langs badebassenget vårt og det kommer til å bli såå fint,når det blir helt ferdig da så klart!Typisk å mangle noen bolter og slikt på en butikk stengt formiddag,men men.
Vi koste oss med vanilje lapper og kaffe og mente at livet er ganske enkelt
HEEEERLIG!!

Oppskriften på Vaniljelapper:
2 egg piskes sammen med
4 ss splenda eller sukrin
1 boks mager vanilje kesam
1 dl fibra mel
20 gr hi maze
4ts vanilje sukker
2 ts natron
litt protein pulver m smak gjør seg godt
og en liten sup med skummet melk

Stekes i stekepanne til små lapper,hever kjempe fint og blir luftige og skjønne
super godt og meget fett og karbo fritt

3 kommentarer:

  1. høres ut som noe jeg kunne tenke meg å prøvesmake en dag. :)
    Ble kjempefint med gjerde langs bassenget.
    Klem

    SvarSlett
  2. What's up i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to this brilliant piece of writing.

    Here is my weblog; honda s2000 for sale dealers autos

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!