Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 12. mai 2010

Litt om annet..


Skriver mest om interiør og hverdagsliv her i bloggen min,men det er bare endel av meg-jeg har tusen jern i ilden bestandig=)
Trening og kosthold er den støste delen,ved siden av familien selvsagt.Jeg trener mest styrke og sykkel,men tar gjerne noen sal timer med min partner in crime Fru Huseby!
Ellers er det alt man får muskler av sier nå jeg;)Rollerblades,sykkel,steinlegging,jord spading,maling,snekring osv osv!
Jeg har trent hardt og mye bestandig og hatt et sunt og riktig kosthold.Men alle har gjerne et skjær i sjøen og mitt var SJOKOLADE!
Jeg spiste helt abnorme mengder sjokolade hver dag,kontor skuffen på jobb var alltid full,og lager fantes det alle veier!
Da jeg skjønte dette ikke kunne fortsette,  gikk jeg  til hypnose og det reddet jammen hverdagen!
Jeg var aldri overvektig og det er jo gjerne det man forbinder med storspisere,derfor var det vanskelig for andre å skjønne hvor ille dette var.
Livet ble helt fantastisk etter dette,og jeg er en sukkermums enda,men på et helt annet nivå og kan begrense meg.
Sjokolade har jeg ikke rørt siden 11 sept(!!)2008
Norsk Ukeblad skrev en flott reportasje om meg etter Hypnose terapien jeg gikk.

Så hjelp er det om noen skulle mangle motivasjon nå før bikini sesongen!

Jeg syns det er helt uutholdelig å ikke få trent disse dagene når beinet verker og lillemor er syk.Men kommer super sterkt tilbake når min kjære kommer fra Nordsjøen,så formen er nok i boks til bikinien skal på!!

4 kommentarer:

  1. Så intresangt!! Jeg har perioder med sjokoladespising ja:)ingenting idag:)Men merker at jeg blir tung og mer sliten av sukkeret.
    Fine bilder av dere:)

    SvarSlett
  2. Fru Lykke er virkelig den sprekeste trebarnsmoren i mils omkrets! Overarmer to die for... Glad for at du drar meg avgårde søte du. Gleder meg til benet ditt funker som før igjen. Det var ikke det samme å trene sammen med min kjære i dag...

    Og bildene er kjempe fine. Hvorfor lurte J seg unna?

    SvarSlett
  3. ååå søte deg! jeg skryter veldig av deg når det gjelder trening fru Huseby,bare så du vette!!
    J var jo selvsagt på jobb han,det er alltid sånn når noe skjer=)

    SvarSlett
  4. koselig at du la igjen en hilen inne hos meg, så jeg fant tilbake til deg :) alltid gøy å oppdage nye blogger! koselig blogg har du :)

    Så flink du er :) åh, nå fikk jeg lyst til å prøve hypnose!!! jeg er en søtsake-elsker!!! og spiser gjerne massse massse hver kveld :O) kobinasjon søtt og salt elsker jeg!!!

    ha en kjempefin kveld!

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!