Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 5. mai 2010

Hælen i taket..bokstavelig talt

Tusen ting som skal og bør gjøres,mannen på Nordsjøen og lillemor har øreverk.
For en dreven husmor er vel ikke dette noe problem,hadde det ikke vært for at jeg ikke kan gå på venstre fot!!

Hva som skjer?
Jo da jeg klarte å skli i boden i går,snublet og falt slik at venstre fot ble landingspunkt..Det knaste akkurat slik som lyden av et knust taco skjell!
Beinet høyt og masse is på tenkte jeg-det vil hjelpe.Men klokka 8 i går kveld måtte jeg jammen krype til korset og dra på legevakten.Brist i foten=(
Så nå sitter jeg her da,grein meg til å slippe gips,så jeg fikkk stor støttebandasje og krykker.
Beinet verker men har det greit,verre med hodet som har så mye oppdrag å gi videre til andre kroppsdeler!.

Stjernegutten var meget bekymret for mor i går kveld da jeg lurte på om foten var brukket.
han hadde nemlig sett på et dyreprogram om en hund som hadde brukket beinet og da de tok han til dyrlegen måtte hunden avlives.
Prøve berolige guttungen med at mor ikke skal til dyrlegen og at dette går fint."Man vet aldri med sånne leger vettu" sier han med en bekymret mine!

                                  KOSER meg med kaffe og eplekake jeg og syns synd på meg selv

2 kommentarer:

  1. Synes synd på deg jeg også vet du. Kan ta med meg prinsessa en tur på lekeplassen i ettermiddag så får hun løpt fra seg litt. :)

    SvarSlett
  2. Så kjedelig da! SÅnt passer aldri..:-) God bedring og håper det går raskt over! Herlige bilder..deler din lidenskap for rødt og stjerner..klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!