Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 19. mai 2010

Gode hverdager er ikke å forakte!

Etter lang helg og 17 Mai er det godt med noen vanlige dager igjen altså.
Beinet mitt er bedre og lillemor er frisk,dog under detox fra sutten og kosen(som hun til vanlig kun har på natta)og det o aller hellige mikkes klubbhus på film! Eller som hun kaller det-kimminus"=)

Selv med det nydelige været som er nå skriker og bærer hun seg og skal hente god stolen sin og setter seg klar foran tv.Må nesten le litt og,de er jammen ikke gamle før de vet hva de vil!
Mor lar seg ikke rikke,men far er en svak sjel og må passes på hele tiden nå,så han ikke bukker under for presset!
Våre skjønne små på 17 Mai!!






Her er dagen interiør innslag fra vår inngang i 1 etasje.
Nå skal jeg ha meg en etterlengtet blogg runde og kose meg med beina høyt og tekoppen varm!

                                                              Klem fra fru Lykke

1 kommentar:

  1. Når Roma vil ha kimminus så vil hun ha kimminus! He he. Lille godjenta. Kos deg med bena høyt kjære. Klem fra meg.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!