Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 5. september 2010

Duracell kaninen

 
Her er inngangspartiet til huset vårt,med de søte små som sitter og koser på trappa!


I dag har jeg hatt en slik superwoman dag igjen!

Du verden så mye jeg har fått gjort, både ine og ute i dag!
Jeg må understreke at noen supermamma er jeg ikke,men avogtil har jeg dager med overskudd og energi nok til en hel barnehage=)
Vi har bakt rundstykker,jobbet ute,vasket og jobbet inne,vært på tur med gode venner til klatreparken,hatt piknik,ryddet inn hagemøbler,og fått unna husarbeid for flere dager-til og med lappet bukse knær,solgt litt greier på Finn.no  og drevet litt med et maleprosjekt jeg har!
I morgen blir nok en dag som vanlig igjen,så da er det godt å ha fått unna litt!
  
Ble ikke stolene fine m hvitetrekk?


3 kommentarer:

  1. Deilig med sånne dager! Jeg har fått gjort mye i helga og det er GODT! :)

    Tusen takk for så fin kommentar hos meg!!! ♥

    SvarSlett
  2. Ahh, er godt med slike dager hvor man har super-over-energi:)) Jeg har og hatt en slik dag i dag... vasket bak og under kjøleskap, komfyr, vaskemaskin og tak og vegger på kjøkkenet, det er så deilig!!!

    Stolene ble kjempefine med hvitt trekk:)

    Ha en herlig, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Puuuh, der ble JEG svett... hi hi....
    Sitter her på GAMMEL pc som går VEEEEELDIG sakte, en tålmodighetsprøve å blogge litt :)
    Så deilig å få gjort så mye, da kan en heller nyte resultatene når energien IKKE er på topp! Veldig koselig inngangsparti! Og veldig koselig spisestue!!! Jeg vurderer også hvite trekk, men har ikke bestemt meg enda...
    Hvis du vil endre på bloggen din, så kan sikkert Camilla hjelpe deg. Hun er supersøt, har tatt skikkelig makeover på min -og jeg er kjempefornøyd! Send meg en mail, så kan jeg gi deg kontaktinfo, hvis du er interessert. Ja, hvis ikke du er ekspert i gamet selv, da ;)
    Ha ei fin natt og ei god ny uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!