Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 8. september 2010

Mye på gang i Lykkehuset del 1

 
Litt stille fra min kant disse dagene,her har tiden vært preget av hverdagsliv og prosjekter,så da er det ikke alltid at tiden strekker til!
Sønnen i huset har vært syk noen dager,og som gutter flest må han stelles og dulles med-noe jeg gjør med glede!
Ellers har jeg kjøpt meg et supersøtt og deilig skjerf fra Becksöndergaardsom dere ser!Hvorfor?Jo litt må man unne seg når mor i huset har fått seg jobb!!!
Vært hjemme lenge nå,ikke helt visst hva jeg har lyst til,så da har jeg ordnet meg en super fin liten jobb i resepsjonen på Thon hotell her i byen!
Gleder meg virkelig til å være bidragsyter i familien igjen,selv om dette er en liten stilling forhold til de 150%jeg har jobbet før;)
Tid og rom for alt sier jeg,og er inderlig lykkelig for den tid jeg får bruke med ungene og føle jeg får fulgt dem opp 100%.
Min karriere får komme senere!

 
Var ikke det et lurt sted å sette det nye fine fatet mitt?Passet super fint på spisebordet syns jeg,med koselige lys i alle str og min skjønne orkide i min enda skjønne wik & walsøe vase!

2 kommentarer:

  1. Så fint skjerf! Det fortjente du. :)
    Lykke til i morgen kjære deg. Adam må bare komme hit etter skolen.
    Klem klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!