Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 8. september 2010

På gang bokstavelig talt del 2

 
Har ønsket meg slagbenk på kjøkkenet i mange år.
Stort sett får jeg det som jeg vil-er veeldig dyktig på smisking og blunking!
MEN noen ting lar ikke min kjære seg rikke på-det ene er malt vegg\tapetsert vegg på soverommet og det andre er...jo slagbenk på kjøkkenet...
Men da tenkte jeg i et godt øyeblikk,hva med en liiiten benk i gangen da?Det er jo både fint og praktisk=)
Etter å ha lett i alle landets kroker etter en sånn firkantet rett en,må jeg innse at jeg ikke gidder bruke mange tusen på det.
Ut av det blå kommer da min søte svigermor med en liten slagbenk i furu og bonderødt som hun hadde bortgjemt i kjelleren!
Den ble raskt malt i fargen trafikk,noe som passet utrolig fint inn i gangen hos oss!
Byttet mine to trukne lerret i salgsstoff fra Ålens,og vips!!!
NY GANG 
 
BYTTET LITT STÆSJ PÅ DET LILLE KONSOLLBORDET HER OGSÅ,SÅ NÅ SYNS JEG ALT ER KLART FOR EN SORT\HVITT\GRÅ HØST!

(ble dårlige bilder fra gangen altså,skjønner ikke helt åffår!

Ha en fiin høst kveld-med masse lys og varme
klem K 

2 kommentarer:

  1. ELSKER gangen din!!! Sååå fint, mange flotte detaljer!
    Og du, gratulerer med jobb :)
    Og såååå fint rom til lillesnuppa!!!
    Dårlig med blogging fra min kant for tiden... tiden strekker bare ikke til... prøver å få til et innlegg i morgen, men får se om jeg rekker det :)
    Kos deg med lys og varme i den herlige høsttiden!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Ser veldig koselig ut!!! Stilig med svart og hvitt! Ha en deilig torsdag!

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!