Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 17. september 2010

Hår til glede og besvær!

Crazy Woman!!
 
Jeg gjør sjelden noe impulsivt, og aller minst når det gjelder mitt kjære hår!
Jeg stuller og steller så med dette håret og skal ikke klippe det av før jeg fyller 40 år!
Tupper klippes selvsagt jevnlig,men lengden nærmer seg rompa og kan sikkert vokse endel til på 8 år,hihi 

Min kjære er kjempe fornøyd,og som en god venninne sa-lugg er greit for da ser man ikke rynkene i panna;)

Ha en strålende helg,vi skal på Alternativ messe i morgen og jeg skal prøve healing! 

7 kommentarer:

  1. Foxy mama! :) Du ble kjempefin! Jeg klipte håret i bob i fjor vår og lugg i vår... men nå sparer jeg igjen... hi hi... Jeg er IKKE flink til å gå til frisøren, så "sveis" funker dårlig... langt hår er tingen, da flettes det i en flette og tatataaaaa, ferig :)
    Så fint kjøkken under her, og skåla var NYDELIG!
    Ha ei super helg, snuppa!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Du gjorde det jo! Det hadde jeg nesten ikke trodd at du skulle gjøre. Du ble i alle fall knallfin. Virkelig virkelig!♥
    Kos dere på messe i morgen. :)

    SvarSlett
  3. Hei,
    så tøff du er ! Jeg har vurdert å klippe lugg, men er litt pysete sånn. Du kledde den nye sveisen kjempebra.
    Jeg tror det er første gang jeg besøker bloggen din. Koselig blogg du har.
    God helg til deg og dine.
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  4. Ohh, lækker:) Du ble kjempefin!
    Jeg har SÅÅÅ lyst til og gjøre noe nytt, nå går jeg konstant med håret i en knute i nakken, er så lei...
    Men jeg er IKKE tøff, har vært lik på håret siden barneskolen jeg:)

    Ha en herlig helg med ny sveis:)
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Synues du ble kjempefin! :) Jeg har forsøkt meg, men har så mye og tykt hår at det blir så varmt og tett. Vokste for ut igjen. ;)

    Lekkert kjøkken dere har! :)


    PS: Takk for flott kommentar på soverommet vårt ♥

    SvarSlett
  6. tihi....jeg forhåndsbestilte jeg og. Må jo sikre meg sånt, som vil gå fort! Kommer mye stjerner nå fremover tror jeg. Det liker vi! Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  7. Så koselig og fin blogg du har. denne skal jeg følge videre. Klem Line

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!