Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 15. august 2010

En helg i gledens tegn

ÅÅ som jeg koser meg om dagene altså..noen dager er bare så innmari gode og ingenting kan gå galt!
Denne helgen startet flott med at min elskede kom hjem fra jobb i Egypt.Helt spontant tok svigermor våre små på overnatting og vi dro på gatefest på åsen her.Masse god stemning,vin og glede=)
  
Arendal by

Lørdag ble det is i Pollen med barn og svigerforeldre og så en deilig båttur til Gjessøya!Litt shopping i byen ble det også forresten-fikk en genser av min kjære som jeg hadde ønsket meg;)

  
Roma har kjole som jeg har fått etter min kusine.Den er ca 35 år gammel,og like søt!!!


I dag har vi vært hele familien på brygga hos mine foreldre og spist fiskesuppe og masse kake!!Vi koser oss så sammen når vi er her,alle slapper av og ungene leker,bader og fisker.
                                                       Livet er bare gørr herlig dere!!

Ja også kom vårt eldste lykketroll med helgens gullkorn!
Hun står da og skal fiske med sin drevne bror og onkel,så sier de at hun må hente ku-unger til å ha på kroken..noe hun  gjør og fisker så fornøyd.
Så sier hun til sin tante som er marinebiolog:
Tante så rart at disse små ku-ungene en dag blir store kuer som vi får melk ifra...
ingen fare for flere biologer i familien nei...hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!