Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 3. august 2010

Kunst eller fylletull?

Tattoveringer har vært i tusener av år,og mer enn de fleste har en eller flere av dem.
Noen angrer og har latt seg friste på sydenferie,i forelskelse eller rett og slett på fylla!
Selv mener jeg det er vakkert om man har tattoveringer som er personlige,kunstneriske og gjort av dyktige artister.
Mange hyller sine barn,foreldre,idoler,dyr og fotballag, andre har tegn og symboler.Noe er mer poppis og i tiden enn andre og det er vel viden kjent fra det glade 90 tall at roser og tribal var det store!

Selv har jeg 7 tattoveringer fordelt på 4 steder av kroppen.Er veldig stolt av dem og de er tegnet av megselv,og veldig personlige.
Ønsker meg flere,men min kjære er ikke helt med på det..har en ferdig tegnet som skal sitte på venstre fot og opp over ankel,så vi får nå se hvordan det går=)
Sitter og leser VG på nett hvor de har konkurranse om den beste tattisen,og masse bilder er sendt inn.Noen er vakre,andre bisarre og noen rett og slett helt idiotiske!

 
 

 
Sett noe så fælt?
Alle bilder her hentet fra VG.no 

2 kommentarer:

  1. Akkurat hva jeg hadde tenkt å få meg. En på hver arm... Eller kanskje ikke. ;) Jeg er enig i at det finnes fine tattiser. Må se den du har lyst til å ta.
    Ha en fin kveld. Vi er slitne etter barnehagestarten i dag. Godt i snart skal nyte livets glade dager...

    SvarSlett
  2. For meg er tatoveringer kunst, men all kunst er jo ikke "bra". Har en stor tatovering selv over store deler av ryggen min som jeg har tegnet selv og for meg er den en viktig del av meg. Gleder meg til dagen jeg kan bygge på resten. Men de penga de penga ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!