Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 26. august 2010

Something old,something new...


ja jeg har plutselig blitt hekta på gamle skatter som kan gjøres nye..
Moro og billig,ja absolutt!
Gjennomtenkte kjøp med hensikt og formål?Neeei ikke akkurat det!
 
Nydelige fatet mitt og bordet er jo blitt såå fine,men vi har ikke plass til dem i casa de Lykke...
satt opp bordet her ved peisen og tenkte la det stå slik til min kjære glemmer at det står der;)
fatet blir nok prøvd ut på spisebordet tenker jeg...
Den søte kassen tenkte jeg ha mose og lys i ved adventstider...ikke så lenge til nå,så planlegging er godt i gang;)
hihi 



  
Hadde meg en koselig liten bytrall i den flotte høstsolen i dag.
Da ble disse skattene med meg hjem
Nyydelige ullstrømper til lillemor og en pyntedings fra Lisbeth Dahl
Dessuten går det rykter i Blogglandia om at Åhlens selges knotter til en grei penge,noe jeg beviser herved!
Billly skapene mine ser høsten i møte med disse lekre knottene!
Hihi,knottemote;) 


1 kommentar:

  1. Fornying er toppen! Blir et flott lysfat nå som høsten setter inn -og som du sier... ikke lenge til jul!
    Så nyyyyydelige sokker!!!!
    Du må vise bilder av stokken din, hvis du henger opp :)
    Takk for koselig hilsen!
    KLem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!