Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 20. august 2010

Et lite stykke Norge..

En koselig ting med sensommer\høst er at man kan kjøpe blomster til å pynte inne med igjen,ja for det gidder ikke jeg om sommeren.
 
Her er noen av mine fine skatter samlet på et fat
Steinene er plukket på St.Katherine fjellet i Sinai og katten er også fra Egypt..
Engelen fikk jeg av min svigermor og jeg tolker det som jeg vil=)

Ha en nydelig helg,og en videre koselig kveld.
MIne vakre gutter er på karate Kid i kveld, så jeg ser for meg mye spark og triks i helgen,hehe

Klem K

2 kommentarer:

  1. Deilig med friske blomster på høsten ja, enig:))
    Herlige skatter du har samlet på brettet, og en engel fra svigermor da, det må jo være en god ting:))

    Så kult med guttekveld på Kino!

    God Helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Norgesglass er vakkert til så mangt! Vakre bilder!
    Og må si meg enig med Line, engel fra svigermor må være en god ting :)

    Ønsker deg og dine en deilig helg! Kanskje med litt karatespark ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!