Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 8. august 2010

Håpet er lyseblått

En rar helg,mye som har skjedd både hos oss og hos andre..Noe trist,leit,vondt,og godt!
Selv er jeg desverre en av de utvalgte som må plages med migrene,og dette setter selvsagt inn for fullt en helg der alt av potensielle barnehjelpere er ute av sikt...Man kommer seg gjennom det,selv om det ser mørkt ut en stund..
En kjær venn sa nettopp at godt man ikke vet hva dagen bringer-men jeg tror avogtil hadde det ikke vært så dumt..
En rar helg som sagt,mye tanker og mye følelser.Men også små gleder,som noen avkuttet blomster fra hagen til en skjønn og god venn,ei nybadet jente i ny nattkjole,et lettende hode og en varm dusj.

La oss takke for det vi til vanlig ei ser
la oss takke for unger som skråler og ler

Jeg takker for dager der sola er varm
der kvelden er ny i min elskedes arm
hver morgenstund vi har i lag
selv om brødskiver flyr og alt er et jag

La oss takke for venner og de vi har kjær
og trygghet og helse vi takker især.
At beina vil bære og sinnet er klart
vår fremtid kommer snikende snart

2 kommentarer:

  1. Huff, håper du har det bedre nå! Ikke kjekt å være plaget med migrene...
    Ha en kjempefin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Nå må jeg bare gråte litt her karin. Glad for at du er venninnen min og at jeg har mennesker rundt meg som bryr seg om meg og familien min. det er virkelige verdifult...
    Glad i deg vennen.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!