Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 25. februar 2012

Den som venter...


Etter å endelig ha bestemt meg,bestilte jeg disse sexy barstolene fra Tolix i september...

Hvor mange mnder blir det?
Rene graviditeten jo,hihi!

Men nå er de her og de er sååå fine!

 





De passer super fint inn på kjøkkenet og utgjør det lille ekstra som jeg har savnet...

Eneste som kunne vært bedre,ville vært om min kjære likte dem...
..for noen hadde visst glemt å faktisk vise ham stolene før de ble bestilt...
kremt


7 kommentarer:

  1. Wow, ja det blev superläckert! Ha en fin fortsättning på helgen! Kram Joy

    SvarSlett
  2. Superfine :)
    Har et par Tolix barkrakker selv, de bare måtte jeg ha...mannen min mente jeg var gal...men likte de da de kom ved benken på hytten :)

    SvarSlett
  3. Typisk mannfolk :-) De trenger bare litt lengre tid på seg! Megafine e dem! Heldig!

    SvarSlett
  4. De er knallkule!
    Grattis:)
    Jammen bra du ikke viste de FØR du bestilte da, hvis han ikke liker de, hihi:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for flott kommentar på min side :)
    Synes alle Tolix sine stoler er knall tøffe og
    disse kom virkelig til sin rett på kjøkkenet ditt gitt :)
    måtte le litt når jeg leste om din mann, huff og huff
    glemte det vist, ho ho :)

    Ikke umulig jeg blir en følger her altså :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  6. Digger de nye stolene dine!! Ofte slik her også at ikke mannen får med seg alt som kommer i hus hi hi.
    Ha en god natt

    Klem

    SvarSlett
  7. Han vet bare ikke hva han snakker om. ;) De er jo driiiiiitfine!♥

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!