Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 10. februar 2012

Have a chai weekend!

Min nye dille er Chai latte,hjemme,på jobb og på kafe...
Rett og slett super digg=)

Koser meg nå med litt interiør lesing og en kopp te for nå skal jeg jobbe kvelden og lørdag dagen,så da blir det hektisk nok!

Heldigvis er det morsdag til søndag og min mann er super flink til å varte meg opp,så presset er like stort hver år,hihi!
Planen er laang frokost,skitur og masse kos, kake og litt besøk!



Kopp fra Verner Panton\Menu,sukkersett søstrene Grene,Chaite fra Twinings...



Ha en strålende fin helg alle skjønne og kos dere med morsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!