Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 14. februar 2012

Valentine with a fever!


Happy valentines day til alle der ute!

Jeg ligger rett ut med høy feber og bihulevondt,så jeg syns vel igrunn bare synd på meg selvi dag,hihi!
Gikk hardt ut i helgen med ski trening og når man ikke er rask nok til å skifte treningsklær så kommer gjerne forkjølelsen fort...
Da er det ull og pledd som gjelder,sofa og pc i fanget,hjemme fra jobb og masse klenex...
Satser på formen blir bedre omnoen dager så skiene kan på igjen og treningen opptas!

En koselig valentines middag ute med min kjære må byttes ut med varm suppe og film i kveld-men det er da selskapet som er viktigst,eller hva??




4 kommentarer:

  1. Uff da! Det er mye sykdom ute og går, så du er
    nok ikke den eneste som ligger rett ut for tiden...
    Jeg har akkurat kommet meg etter noen feberfylte
    dager, hvor min mann måtte være to dager hjemme
    fra jobb for å ta vare på barna. Jeg trodde at jeg skulle
    dø i sykesengen- hihi-

    Håper på stigende formkurve på deg. Pledd, kos og hvile
    er tingen nå. GOD bedring, kjære du!!

    Klem, Ane

    SvarSlett
  2. God bedring til deg og kos deg så godt du kan i dag!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Så kjedelig!!
    Masse god bedring ♥

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!