Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


mandag 27. februar 2012

Kids art

Min eldste datter er utrolig flink med farger og maling og laget dette kule peace tegnet til meg!
Lillemor laget lyst som ble malt i masse farger og med perle hank på.

LOVE
&
PEACE







Vinterferie er i gang hos oss,og vi koser oss veldig!

I dag er det bading og familie besøk,bollebaking og film.
Resten av uken blir i samme dur,som avsluttes med helg hos bestemor(for de små...)!

Mor og far skal nemlig på kjærestetur til vakre Stockholm!

JUHU<3


Noen som har vært der og har anbefalinger?

Vi skal bo på First Reisen,for der har jeg personnal rabatter, og da er det mer penger til shopping vett du!

2 kommentarer:

  1. Söder har kule butiker och mysiga cafeer... Och NK är ju inte dumt heller!
    God tur! Kram Joy

    SvarSlett
  2. Heldige oss som blir skjenket slike fine gaver med jevne mellomrom:) Peace tegnet var fint og ble riktig lekkert sammen med litt blomsterpynt. Har dessverre ikke noen gode Stockholmtips da jeg ikke har vært der, men ideen var god du. Ønsker dere en fantastisk tur:)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!