Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 1. februar 2012

DIY sunn snacks!

 Jeg er en uhelbredelig søt mons,og tro meg jeg er uhelbredelig!

Utallige timer hypnose,dietter og smekk på fingern-
jeg klarer ikke holde meg unna en eller annen form for søtt!
Med alder blir man klokere,
og jeg har da funnet ut at der er mye man kan spise som ikke er så gærn`t lell...

I går så fant jeg frem litt av hvert som står på kjøkkenbenken,og prøvde meg på musli bars!

Enkelt og så utrolig godt!!!



Jeg stekte blandingen på et bake papir i ca 12-15 min,og så helte jeg smeltet sjokolade over
(jeg bruker mye de sjokoladene uten sukker som de har på Ica bla..)
Satt det kaldt til alt var stivnet og så rutet jeg dem opp!

En ide til onsdags kaffen?

1 kommentar:

  1. Här i huset har vi precis gått över till LCHF så detta var ett supertips!
    Ha en fin dag i snön. :)
    Kram Joy

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!