Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 6. mars 2011

Boller og slikt...


De smakte så godt som de ser ut,og minus kremen er de ganske så sunne også!
Vi rørte selvplukket bringebær ut i kremen for litt farge og ekstra smak... 



 
Helgen har jammen gått fort,fredagskos og bytur med svigermor og gullgutten-resultat ble litt klær til de små og to skjønne små vaser til mor!
Ellers feiret vi bursdag for min kjekke svoger,og jammen ble det en nattevakt på meg også.

Nå er det kvelden for mor,og lader opp til en deilig ny uke med masse moro i vente...

Moro??Klesvask,husvask,regninger,snøsmelting,jobb,kjøring hit og dit med unger...
jaja GLEDENE er ikke alltid de største,men de som kommer litt uventet! 

3 kommentarer:

  1. det var lurt å ha bringebær i, så flotte ut:)

    SvarSlett
  2. Hei!:) Så kjempeflott kjøkken du har! Og flott blogg! God smak har du synest jeg. Men lurte på hvor du har kjøpt det stilige skiltet over kitchen aiden din? Akurat ett slikt skilt jeg er på jakt etter. Hilsen Julie :)

    SvarSlett
  3. Det erbestilt på allposters.com JUlie!!
    Klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!