Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 25. mars 2011

Utfordring på en fredagskveld


En hyggelig utfordring fra Fru Huseby tas på strak arm her jeg sitter på jobben og koser meg!

Blitt mye jobb denne uken,så blogging kommer sterkere tilbake snarere enn snarest!




Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
En stor interesse for interiør og ikke minst det å bli inspirert.Jeg ønsket for min egen del få utløp for mitt engasjement og mine tanker om disse ting.


Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
De på min følgeliste samt flere andre jeg er innom nå og da.
Interiør,mote,trening,mat flere kategorier og masse inspirasjon!


Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Har ikke noe pålagt favoritt,er mere på hva jeg tåler og
det jeg kommer på at jeg trenger=)


Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Gant,Desigual,Burberry,Ralph Lauren,Abercrombie osv osv,men finner gjerne flotte ting i div kjede butikker også.


Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Lipsyl og 8 hour cream


Spørsmål 6: Favorittfarge?
Blå og rød og sort og hvit og brun og grå og rosa og og og
alle farger er flotte hver for seg og sammen-alt etter hva de skal fremme..


Spørsmål 7: Parfyme?
Burberry sport er det jeg bruker nå


Spørsmål 8: Favorittfilm?
PS I love you og Love actually
Av serier elsker jeg Solsidan og modern family


Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Island fordi der har jeg ikke vært og det er et sted som tiltaler meg veldig.


Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Mobil,pengepung,lipsyl,solbriller,håndkrem


Da var det 10 meget interessante ting om megselv,
og jeg sender denne utfordringen videre til disse tre snuppene!



MOKKAMASTER MONICA

FRUHUUSE CHRISTINA

HASIGMAS UNIVERS LISE

1 kommentar:

  1. Hei
    Alltid litt kjekt med sånne utfordringer, en blir liksom litt "kjent" med personen. Men du...den mørkhårende damen på bildet..er det deg?
    Uansett, godt å høre at det er flere som har travle dager og lite tid til blogging. Jeg har hatt litt "sort" bloggesamvittighet hele uken, men håper å komme sterkere tilbake :) God helg :)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!