Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 13. mars 2011

Morgenstund er gull i grunn...

Nesten da i allefall..skal en tur på Alternativ messen som holdes i byen.Jeg lever og ånder for slik og det er noe jeg har gledet meg masse til!
As we speak står bolle deig til heving og så parkerer jeg både boller og barn hos the Husebys en times tid for litt åndelig påfyll,hihi!


 

Når man er våken tidlig er det utrolig hva man rekker altså!
En viktig greie for lillemor er dagens negle lakk!Hun er veldig opptatt av sminke og pynt,men foreløpig begrenser det seg til litt rosa på finger`n og litt smykker iblandt! 
Vi har en bestevenn som jobber med firmaet DEPEND,så både mor og datter Lykke får stadig påfyll av stæsj derfra,noe vi selvsagt ELSKER begge to...

Må bare reklamere litt for min gode venn Hilde også,som på sine voksne dager har fått dilla på hekling og håndarbeid.
Her kom hun med gave til meg,iform av et nyydelig heklet sjal.
Jeg stæsjet det opp med en gammel brosje jeg er veldig glad i og syns det ble riktig så fint! 


3 kommentarer:

  1. For et vakkert sjal! Ble nydelig med brosjen på! Her i huset er det også pynting som er i fokus, selv lillebror skal ha neglelakk og leppestift... hi hi...
    Kos deg på messe, er sikkert veldig spennende! Jeg er en skeptiker som tror på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan se :)
    Fiiiin søndag!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Boller og barn er hjertelig velkommen! :)

    SvarSlett
  3. Kom akkurat over bloggen din. Så flott blogg du har:) Nydelig sjal.

    Legger meg til som følger hos deg jeg:)

    W

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!