Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 16. mars 2011

NoaNoa nytt...


I dag ble det en liten bytur på jentene også.
Det er ikke noe lillemor setter alt for stor pris på,men i dag koste vi oss veldig!
Kikket innom NoaNoa også og fant denne supersøte kjolen. 
Jeg er nok ikke en så veldig bohem i klesstil slik som mye av tøyet deres bærer preg av,
men innimellom finner jeg noe som det står skrevet meg på!!
Da jeg dro med meg vogn,vesker og lillemor inn i prøverommet og min skjønne datter sier-
Å mamma,nå blir pappa glad

-ja da var både kjolen og jeg solgt,hihi

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en koselig dag:)
    Nydelig kjole:)

    Ha en super torsdag:)

    W

    SvarSlett
  2. Hei. Høres ut som en koselig dag, ja.:) Ble han glad? Herr Muffins blir liksom ikke så glad når jeg shopper, han. Kanskje fordi det skjer litt ofte. Da gjelder det å gjemme alt i skapet i noen dager og svare som sant er at...Ny? Neeeeida, den har jeg hatt lenge ;)
    Ha en fin kveld. Klem.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!