Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 4. mars 2011

Vakkert,rett og slett!


Når jeg rydder mener jeg kaster,så en tur til søppelfyllingen måtte til!
Der har de en gjennbruks butikk som jeg titt og stadig må innom
(når noe kastes ut kan noe nytt inn!)
 
Jeg falt for dette vakre sarte kaffesettet til 8 personer.
Ligner på Figgjo,men det var en kopi,så hele settet fikkjeg med for 50 kr!!

Gleder meg til å servere te og hjemmebakte små kaker til dette! 

2 kommentarer:

  1. Hei, helt enig, dette serviset var nydelig!
    Deilig farge på det!
    klem manu

    SvarSlett
  2. For et kupp! Kjempefint servise.
    Søt blogg du har!
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!